måndag 17 maj 2010

Lustfyllt

I fredags bar det iväg till hemstaden då vi skulle hjälpa C:s son att flytta. Själv passade jag då på att träffa några av mina väninnor. I lördags åkte vi iväg till Lustfyllt som ligger i Munkaskog ett par mil norr om Jönköping. Vilket ställe! Café och butik i en stor lada. Nu var ju inte vädret det bästa men det ligger ju helt underbart med utsikt över Vättern. Hade inte med mig min kamera så bilderna kommer från deras blogg Lustfyllt.











Bilderna nedan tog jag med mobilen




För den som har möjlighet att åka hit rekommenderar jag verkligen ett besök. Vägbeskrivning och mer information finns här.

2 kommentarer:

  1. Det stället har jag hört talas om. Måste besökas någon gång jag åker hemåt :)

    Kram Ia

    SvaraRadera
  2. Måste OCKSÅ besöka detta. Verkar ju vara hur fint som helst.
    Lena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails