måndag 5 april 2010

I lôôve ....

...att vara ledig. Så härligt med flera dagars ledighet utan några större krav. Påskafton var det riktigt härligt vårvärder så vi planterade årets penséer.

Tyvärr missade jag att fånga årets första fjäril på bild







Köpte även med mig lite andra blommor hem


Den här heter Myrsine och ska visst vara ganska lättskött, hoppas jag klarar den.



Inga påskfärger i tulpanerna men jag tycker de är så vackra



Vårfärger är det däremot på galleriväggen i hallen just nu


Nu ska jag njuta av sista lediga dagen! Och så säger vi Grattis till Anthea på 2-årsdagen!

3 kommentarer:

  1. Åhh, vilka härligt vårblommor! Småregn och mulet i GBG idag. Men i lördags vart det premär på uteserveringen med en öl i handen kl 13:00 på dagen, haha.
    I stockholm har det snöat!!! Uschm bara det inte kommer hit. Vill ha vår nu!!!
    Kram Ia

    SvaraRadera
  2. Så fint det där trädet var!
    Låter bra att det är lättskött :-)

    Kram Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  3. Glömde säga!

    Vilken spännande webbutik syrran hade!!!

    Kram Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails