torsdag 11 mars 2010

Ny bostad?

Det är inte bara inredningstidningar och bloggar jag blir inspirerad av, jag kollar även på bostäder som finns till salu. En mäklarfirma som säljer fina lägenheter är Alvhem i Göteborg, med lägenheter främst från Linné- och Vasastan. Här kommer lite bilder från några av deras bostäder.
















Härligt sovrum, har själv varit sugen på överkastet från HM







Gillar tavelväggen ihop med stolen





Samma badrumsgolv som vi har

Hemmen är superstylade och många saker återkommer i de olika lediga objekten. Man märker också skillnad från förr då allt skulle vara helt avskalat med endast en skål citroner framme i köket. Nu ska man se att det bor någon här, som bakar muffins, sitter med stickningen i soffan, slänger jeansen på sängen osv. Kul!







Det är ju inte så att vi är på väg att flytta, jag bara kollar ; )

3 kommentarer:

  1. Min ena dotter och jag - har vi kommit på - brukar titta på bostads annonser just för att titta på inredningar *ler*!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för dina fina ord om min lilla butik, det värmer så mycket!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. De har så mycket snyggt och är riktigt inspirerande. Gillar också överkastet!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails