onsdag 16 september 2009

Uppdatering soffa

Har haft en ofrivillig paus några dagar p.g.a. ett "brott" på en telefonledning, vilket resulterat i att bredbandet inte fungerat. Verkar dock vara löst nu i alla fall. Under tiden har vi ändrat vinkeln på soffan och lagt till några kuddar. I nuläget ser det ut så här.

















Det blev kuddar i den bruna färgskalan, är nu på jakt efter några fler som passar in.
I fönstret kan man skymta de nya Welcome-lyktorna som jag köpt på Par Courrier. Försökte få tag i dem redan förra året men denna gången lyckades jag äntligen.





Så här ser de ut i dagsljus ....















... och så här på kvällen


Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut och jag gillar soffan. Kanske något för mig när jag nu orkar ta itu med målning, tapetsering och ny soffa. Verkar väl praktiskt med ljus soffa när man har barn ?
    Kram från C&C

    SvaraRadera
  2. Härligt ändå med en så stor soffa! Tänk vad många kuddar som får plats där.. hos mig är det mer så att det finns mer kuddar än soffa.. ja, tänk så det kan gå!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails