Tema soffa

Har man drabbats av soffmani  tro? I helgen köpte vi nämligen en bäddsoffa till kontoret/gästrummet, denna gång i mörkgrått tyg. Soffan kommer i slutet på veckan så det blev inte lika lång leveranstid denna gång.

I väntan på nya soffbilder visar jag i dag ett inköp från Tradera. Jag har länge letat efter en äldre jordglob i modell mindre men aldrig haft turen med mig. Nu "vann" jag den här i alla fall för någon vecka sedan, känner mig rätt nöjd.





















En av mina favoritblommor är hortensia. Har plockat in några kvistar från trädgården och placerat i en kruka av fattigmanssilver.

Ha det gott!

Kommentarer

  1. Lite soffmani verkr det som om ni drabbats av.. ;-)Jag lider istället av kuddmani, det nästa stadiet! ;-)
    Härligt att ha hortensia i såna mängder att man kan plocka in!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg