Jag är här

Det blev ett långt jullov från bloggen. Vi har firat både jul och nyår och flyttat. I morgon är det två veckor sedan flyttlasset gick! Och vi har fortfarande mycket att göra som ni kan se ett exempel av på bilden nedan. I helgen som gick tömde vi källaren i gamla huset och gjorde klart det sista där. På söndagen åkte vi iväg till hemstaden, eftersom C skulle hämta Fredrik på Arlanda dit han kom efter sin Afrikaresa. Kom hem på måndagkvällen. Innan vi åkte iväg i söndags hann vi dock få tag i en rörmokare som var här i tisdags. Jodå, vi hann inte bo här mer än en vecka förrän vi hade totalstopp i avloppet! Ingen kul start. Det är fixat nu men vi får byta toastolen.



Ett mindre kaos

Nu är det i alla fall snart helg och då ska det väl hända lite här. Vi väntar bl.a. på en skänk som vi beställt där en del av ovanstående lådor ska in.

Förhoppningsvis ska jag snart kunna visa lite trevligare bilder. Ha det så bra så länge!


Kommentarer

  1. Hej !!!!
    Oj,ni har lite att göra ser jag.....flytta är ju jobbigt.....men det roliga kommer ju sedan......och jag som har skickat vidare en utmaning jag fått till dig.......ja,jösses,det kom nog olägligt.....men du gör som du vill.......har du tid så titta in så får du se......
    Kram,Monica i Rom.....(oliver och romantik )

    SvaraRadera
  2. Hej !!!
    Tack,snälla för att du tog utmaningen.....det är ju ingen tävling vet du,jag råkar ju bara bo i ett väsk-land....dessutom har jag fått i princip alla i gåva....
    Kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  3. Hej du,
    Skönt att höra att ni lever.
    Det lilla man fått se av ert nya hem verkar mysigt.
    Räkna med att vi hälsar på framöver, kanske blir det en regning sommar som måste firas?!
    Kram c&c

    SvaraRadera
  4. Hej !!!
    Tack, snälla för dina gulliga komm. hos mig......
    Du skulle ha struntat i påven och shoppat loss lite.....hi,hi.....men du får väl komma igen.......
    I Nästa inlägg visar jag en av grejerna jag köpt...
    Kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  5. Hej !!!!
    Hoppas allt är väl med dig....
    Kram,Monica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg