måndag 8 december 2008

Status och inköp

Hej!
Nu är det väl på tiden att det händer nåt här va? Har gått ett tag sedan sist. ;)

I fredags åkte vi iväg till hemstaden igen. Denna gång dags för konsert - Status Quo, de gamla favoriterna. Riktigt ös var det, jättekul!


Åkte tillbaka hem på lördagen igen och i söndags blev det shoppingtur. Var bl.a. och kollade runt i möbelaffärer. Vi hade tänkt köpa ny säng och hittade en som vi blev nöjda med. Efter några timmars shopping var det riktigt gott att gå och lägga sig i sängaffären en halvtimme. Det blev en ställbar säng, perfekt. Lyxade även till det med nya påslakan från Mimou. De heter Folklore och är broderade i färgen som heter Valnöt. Syns kanske inte riktigt på bilden nedan. De kommer bli fina till våra mörkbruna sänggavlar.
Måste visa mina äggkoppar också som jag köpt på Tradera. Nostalgi! Vi hade såna hemma när jag var liten och eftersom de kostade 1 kr så slog jag till. Fina eller fula? Tror att syster L känner igen dom?







Och så lite annat. C:s son Fredrik är nu ute och reser med Rosa Bussarna i Afrika. Han har varit ute i 3 veckor och har 5 veckor kvar. Nyår tillbringar de på Zanzibar. Visst låter det härligt? För den som är intresserad finns mer att läsa här, Dreamtrip. Det är en av busschaufförerna och hans fru som skriver. Blir nästan lite sugen på en resa, men har nog blivit för bekväm.

Det var allt för denna gång, ha det bra!

1 kommentar:

  1. Har vi haft såna äggkoppar??
    Nix, jag känner inte igen dom.
    /L

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails